Rocketman – Pravila igre
Opis igre
- Rocketman je igra na sreću u kojoj korisnik ulaže opkladu prije početka runde, a cilj igre je da se pokupi dobitak pre nego što raketa eksplodira.
Dužina trajanja runde
- Svaka runda igre traje u prosjeku 20 sekundi, dok je maksimalno trajanje igre 135 sekundi kada množilac dostigne maksimum.
- Pre nego što runda počne, korisnik ima 5 sekundi da izvrši opkladu/e pre nego što raketa poleti. Jednom kada su sve opklade konačne, igra počinje i raketa poleće uz animaciju, a množilac se povećava svakih 100 milisekundi.
Cilj igre
Korisnik treba da pokupi dobitak pre nego što raketa eksplodira i igra se završi.
- Ako korisnik pokupi dobitak prije eksplozije rakete, njegov dobitak je iznos opklade pomnožen množiocem u trenutku klika na dugme ISPLATI.
- Ako korisnik ne izvrši isplatu pre nego što raketa eksplodira, korisnik gubi svoj ulog/e u igri.
- Korisnik može staviti jednu ili dve opklade po rundi.
Autoplay/Autopayout
- Korisnik može izabrati opciju autoplay, gdje se unapred definisani iznos opklade automatski stavlja na svaku rundu igre, kao i auto-isplata gde će se igra automatski isplatiti ako se dostigne unapred definisani množilac.
- Minimalan mnozilac x1,01 , a maksimalan mnozilac x20.000
Jackpot
- Jackpot je zasnovan na “misterioznom jackpotu” gdje se iznos i jackpot dobitnik nasumično određuju.