info-gambling-igre-ba

GAMBLING – OPIS IGRE

OPIS IGRE – FRANCUSKI RULET

Rulet je virtualna igra u kojoj se brojevi izvlače pomoću generatora slučajnosti.

Igrač se kladi i ulaže na broj na kome će se zaustaviti kuglica posle okretanja na rulet točku. Postoji više načina da se u Francuskom ruletu stave ulozi. Svaki ulog pokriva različit skup brojeva i ima raspodelu vjerovatnoće:

Ulog na jedan broj plaća 35:1, ulog na dva broja plaća 17:1, ulog na tri broja plaća 11:1, ulog na četiri broja plaća 8:1, ulog na 6 brojeva plaća 5:1, ulog na 12 brojeva plaća 2:1, ulog na 18 brojeva plaća 1:1.

Ulog (Plein) se može postaviti na bilo koji broj, uključujući i nulu, stavljanjem žetona na sredinu toga polja. Maksimalan ulog za tu opkladu je naveden na stolu za rulet (pod oznakom MAX). Minimalni ulog važi za sve vrste uloga, što znači da svi ulozi na pozicijama dostupnim za ulaganje moraju biti barem jednaki minimalnoj vrijednosti koja je označena na stolu.

Ulog (Cheval) se može postaviti na dva broja stavljanjem žetona na liniju koja dijeli dva broja. Maksimalni ulog za tu opkladu je dvostruko veći od maksimalnog uloga na Plain.

Ulog se može postaviti na niz od tri broja (Transfersale Pleine), stavljanjem žetona na graničnu liniju stola za rulet, na kraju odgovarajućeg reda. Maksimalni ulog za ovu opkladu je trostruko veći od maksimalnog uloga na Plain.

Ulog (Carre) se može staviti na četiri broja, stavljanjem žetona na ugao gde se ta četiri broja susreću. Maksimalni ulog za tu opkladu četvorostruko je veći od maksimalnog uloga na Plain.

Ulog (Transfersale de Quatre) se može staviti na brojeve 0, 1, 2 i 3 stavljanjem žetona na graničnu liniju gde se presjeca linija između 0 i prvog reda. Maksimalni ulog za tu opkladu četvorostruko je veći od maksimalnog uloga na Plain.

Ulog na dva “niza od tri broja” (Transfersale Simple) je ulog na 6 različitih brojeva u dva reda od po tri broja, stavljanjem žetona na graničnu liniju stola za rulet gde se presjeca linija koja deli ta dva reda. Maksimalni ulog za tu opkladu šestostruko je veći od maksimalnog uloga na Plain.

Na dnu svake kolone nalaze se tri neobeležene kućice (Colonne), pa se postavljanje uloga postiže stavljanjem uloga na jednu od tih kućica. Ako se pogodi bilo koji broj od brojeva izabrane kolone, isplata se obavlja u razmjeri 2:1 dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na Plain.

Ulog na dvanaest brojeva (Douzaine) se može staviti na grupu od dvanaest brojeva stavljanjem žetona na jednu od tri kućice označene sa P12, M12 ili D12. Ako se pogodi jedan od tih dvanaest brojeva isplata se obavlja u razmjeri 2:1 dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na Plain.

Za igre crveno-crno (Rouge/Noir), par-nepar (Pair/Impair), mali/veliki (Manque 1-18, Passe 19-36 brojevi) ulog se stavlja na jednu od kućica smeštenih duž strane stola koja pokriva polovinu brojeva na stolu za rulet (izuzev broja 0), pri čemu svaka kućica pokriva 18 brojeva. Za sve ove uloge isplata se obavlja u razmjeri 1:1, dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na Plain.

OPIS IGRE – Blekdžek (BLACKJACK)

Blekdžek je virtualna igra koja se priređuje pomoću generatora slučajnosti.

Blekdžek je kartaška igra u kojoj igrač može steći blagu statističku prednost u odnosu na krupijea. Može se igrati sa jednim ili više špilova karata, najviše osam špilova (bez džokera).

Ulog – Pre početka dijeljenja, svaki igrač mora uložiti određenu količinu novca (čipova). Nakon toga svakom igraču se dijele po dve karte okrenute licem na gore, a krupije uzima jednu kartu, takođe okrenutu licem na gore i jednu kartu okrenutu licem na dole.

Cilj igre je da igrač napravi rezultat (zbir karata) 21 ili što bliže njemu. Ukoliko igrač prebaci 21, automatski gubi igru.

Vrijednost karata – Karte sa brojevima imaju vrijednost onoliko bodova koliki je broj, a žandar (J), dama (Q), I kralj (K) vrede po 10 bodova. AS (A) ima vrijednost 11 bodova, ako je zbir drugih karata 10 ili manji; odnosno 1 bod ukoliko je zbir drugih karata 11 ili veći. Međutim, ako igrač ima dva asa (A), jedan od njih mora imati vrijednost 11 bodova, osim ako sve ostale karte zajedno imaju vrijednost 10 ili više bodova.

Nakon dijeljenja, svaki od igrača ima mogućnost da bira da li želi stati sa prvobitno podijeljenim dvema kartama (“stand”) ili želi da uzme još jednu kartu (“hit”).

HIT (Izvlaćenje dodatne karte) – Igrač može izvlačiti koliko god karata želi sve dok zbir izvučenih karata ne prelazi 21. Kada suma poena izvučenih karata pređe 21, igrač automatski gubi i oduzima mu se ulog.

STAND (prestajanje izvlačenja karata) – Igrač izvlači karte sve dok ne odluči da mu je suma poena na izvučenim kartama dovoljna.

DOUBLE (Dupli ulog) – Ukoliko igrač u zbiru početne dve karte ima 9, 10, ili 11, nudi mu se mogućnost igre “Double”. U tom slučaju igrač udvostručuje ulog, i od krupijea dobija još jednu kartu.

SPLIT (Dijeljenje karata) – Ako igrač dobije dve iste karte, može ih razdvojiti (split). Za razdvajanje mora uložiti iznos jednak svom početnom ulogu. Nakon toga igra svaku kartu kao zaseban igrač. Ukoliko na jednoj od tih karata ponovo dobije dve iste karte, može ih opet razdvojiti.

SURRENDER (predaja) – Ukoliko igrač posle početnog dijeljenja odluči da se preda, tada se ta igra za njega završava i krupije mu automatski uzima jednu polovinu uloženog novca.

BLACKJACK – U slučaju da igrač u početnom dijeljenju dobije Asa i (10, J, Q ili K) automatski pobjeđuje, njemu se isplaćuje zarada u vrijednosti 3/2 od uloženog novca (čipova).

INSURANCE (Osiguranje) – Kada krupije dobije ASA kao jednu od dve karte (kartu okrenutu licem na gore), otvara se mogućnost “osiguranja igrača”. Igrač u tom slučaju može uložiti do jedne polovine svog uloga da će krupije kao drugu kartu izvući 10, J, Q ili K. U tom slučaju, isplaćuje mu se vrijednost osiguranja u odnosu 2:1 (vrijednost osiguranja se množi koeficijentom 2).

KRUPIJEOVA IGRA – Igra koja je strogo definisana. Krupije izvlači karte, ali po principu da na svaki zbir, do 16, on mora povlačiti kartu, dok na iznose preko 16 ne smije povući dodatnu kartu.

Kada svi igrači završe svoj red, krupije okreće svoju kartu licem na gore. Zatim uzima nove karte sve dok ima 16 ili manje. Ako dobije 18-21, krupije prestaje sa izvlačenjem i drugi igrači upoređuju svoj broj bodova s njegovim. Ako ima više od 22, krupije je automatski izgubio i svi preostali igrači dobijaju. Ako krupije ima “tvrdih” 17 (nema Asa ili ima Asa i 16 bodova u drugim kartama), prestaje sa izvlačenjem. Ako ima “mekih” 17 (Asa i 6 bodova u drugim kartama), tada njegova igra zavisi od unapred definisanih pravila koja mogu biti varijabilna, tačnije, od njih zavisi da li krupije mora ili ne mora izvlačiti još karata.

ZAVRŠNA FAZA (poređenje osvojenih bodova) – Ako krupije ima više bodova od igrača, igrač gubi. U suprotnom, igrač dobija i dobitak mu se isplaćuje u razmjeri 1:1 u odnosu na uloženo. Ako igrač i krupije imaju jednak broj bodova, igraču se isplaćuje njegov ulog, ali bez dobitka, izuzev kada jedan od njih ima Blekdžek, a drugi normalnih 21. Tada dobija onaj koji ima Blekdžek.

OPIS IGRE – SLOT IGRE

Slot igre su virtualne igre koje se priređuju pomoću generatora slučajnosti.

Slot igre imaju sljedeće osnovne modalitete: klasični jednolinijski/višelinijski slotovi i video slotovi, a cilj je da se slučajnom akcijom učesnika generiše nasumično odabren niz simbola. Ishod pobjede podrazumeva da se ti simboli pojave u određenom redosledu (liniji, polju i sl.) i učesniku u tom slučaju pripada dobitak.

Preciznije: standardni slotovi sadrže tri bubnja: ulaže se određeni iznos, zavrte se tri bubnja i zavisno od ishoda nasumičnog obrtanja, dobitak se osvaja ili gubi.

Maks slotovi sa 2 i 3 bubnja: Omogućen je ulog maksimalno od dva novčića, a ne tri kao kod standardnih slotova.

Bonus igra: Slotovi koji imaju bonusnu igru zahtjevaju da igrač dobije specijalnu kombinaciju simbola ili da sakupi određene simbole, a da pri tome ulaže maksimalno dozvoljeni ulog posle čega ulazi u bonus krug igre i osvaja specijalne dobitke.

Slotovi sa n-linija: Navodi se koliki je ulog po platnoj liniji i na koje se platne linije stavlja ulog. U tom slučaju ulog se izračunava kao ulog na liniji pomnožen brojem odabranih linija.

Slotovi sa više obrtaja: Posle prvog okretanja bunja, igrač bira bubnjeve koje želi da zadrži, a ostatak bubnjeva zavrti ponovo.