Na osnovu Zakona o igrama na sreću Republike Srpske (“Službeni glasnik Republike Srpske”, br. 22/19 i 131/20), i odredaba Pravilnika o priređivanju kladioničarskih igara („Službeni glasnik Republike Srpske”, br. 50/19) i Pravilnika o priređivanju internet igara na sreću (Službeni glasnik Republike Srpske”, br. 45/19, 64/49 i 104/19) i Odluke o osnivanju društva „Phuket” d.o.o. Bijeljina, Trg Đenerala Draže Mihajlovića 16, direktor društva, Dragoslav Sprečaković, saglasno Odluci od 20.04.2023. godine, donosi sljedeće:
IZMJENE I DOPUNE PRAVILA O PRIREĐIVANJU POSEBNIH IGARA NA SREĆU PREKO SREDSTAVA ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE
UVODNE NAPOMENE
· Priređivač: pravno lice koje organizuje klađenje na sportske i druge događaje putem sredstava elektronske komunikacije
· Zvaničan sajt: Internet sajt putem koga priređivač organizuje igru na sreću – klađenje u ime i za račun društva
· Događaj: događaj je svako buduće neizvjesno dešavanje za koji se unaprijed ne zna ishod
· Klađenje: posebna igra na sreću u kojoj se učesnik kladi na ishode sportskih (rezultate utakmica, klađenje na trke konja i pasa i sl.) i drugih stvarnih (plesnih, pjevačkih, muzičkih i sličnih događaja), odnosno virtuelnih događaja, predloženih od strane priređivača, pri čemu okolnost koja odlučuje o dobitku ili gubitku ne smije biti nikome unaprijed poznata i mora biti takva da na ovu okolnost ne mogu uticati ni priređivači ni učesnici. Klađenje se sastoji od prijema uloga od učesnika pod uslovima koje predlaže priređivač
· Uživo klađenje: Klađenje na događaj u toku kao i za vrijeme pauza (poluvrijeme i slično). Za uživo klađenje, uplata se može vršiti u toku trajanja događaja. Za uživo klađenje važe ista pravila kao i za klađenje prije početka meča, izuzev ako nije naznačeno drugačije
· Ponuda: lista događaja i njihovih ishoda sa kvotama objavljenim na zvaničnom sajtu priređivača
· Tip igre:definisani prognozirani ishod na koji se može izvršiti opklada u okviru događaja
· Opklada: je uplata (ulog) novčanog iznosa u domaćoj valuti na izabranu kombinaciju koja može ostvariti pojedinačni dobitak
· Učesnik/korisnik: punoljetno fizičko lice koje učestvuje u klađenju i koje ispunjava zakonske uslove za učestvovanje u klađenju. Učesnik momentom uplate prihvata ova Pravila i pristupa klađenju pod uslovima iz istih
· Ulog: uplata, uloženi novčani iznos u domaćoj valuti koji učesnik uplaćuje prognozirajući ishod događaja
· Kombinacija: niz tipova igara. Broj tipova u nizu koji čini jednu kombinaciju je između minimalnog i maksimalnog broja događaja za klađenje koje je priređivač odredio
· Sistem: poseban način formiranja broja kombinacija za klađenje. Formiranjem grupa događaja učesniku se omogućava uvećanje ukupnog broja kombinacija za klađenje
· Ishod: rezultat izabranog tipa igre u okviru događaja za koji je priređivač odredio kvotu
· Obrada podataka: proglašenje opklada (dobitnim, gubitnim ili nevažećim) u skladu sa postignutim rezultatom i pravilima igre
· Tiket: je elektronski obrazac za učešće u igri na sreću koji je izdao priređivač, a koji se sastoji od jedne ili više istih ili različitih kombinacija
· Dobitak: Iznos na tiketu ostvaren učestvovanjem u klađenju nakon obrade podataka. Uslov za dobitak jeste prethodno postavljena opklada učesnika na izabrane kombinacije na osnovu kojih je dobitak ostvaren
· Očigledna greška: svaka greška u ponudi ili obradi podataka za koju priređivač procijeni da je uticala na ispravnost klađenja, a može biti, odnosno može se odnositi na: neispravnu vrijednost kvote, učesnika, vrijeme i mjesto odigravanja, grešku u hendikepu, tip igre ili na bilo koji drugi razlog za koji priređivač procijeni da je uticao na ispravnost klađenja ili neizvjesnost događaja
· Povraćaj: vraćanje učesniku uloga u slučaju da je, iz bilo kog razloga, klađenje nevažeće kada se proglašava kvota 1
· Nevažeće klađenje: situacija kada se umesto ispisane kvote na tiketu proglašava kvota 1.00 (npr. odložen meč, otkazan meč, pogrešan par itd.)
· Udruženo klađenje: serija istih ili sličnih tiketa odigranih u istom kalendarskom danu na internet sajtu od strane više učesnika za koje priređivač posumnja da su se udružili radi izbegavanja ograničenja postavljenih ovim pravilima
· Kvota: cifra kojom se množi ulog da bi se izračunao potencijalni dobitak, a koja predstavlja stepen neizvjesnosti događaja po procjeni priređivača
· Domaćin: Tim/ekipa ili takmičar prvonavedeni na listi ponude (oznaka 1.) – ne mora biti faktički domaćin Događaja
· Gost: Tim/ekipa ili takmičar drugonavedeni na listi ponude (oznaka 2.) – ne mora biti faktički gost Događaja
· Turnir: Takmičenje većeg broja učesnika (pojedinca, takmičara ili ekipa) koji se bore za što bolji plasman
· Hendikep: je prednost koja se daje autsajderu ili oduzima favoritu, kako bi se uz izabrani tip igre uvećala kvota na favorita, a smanjila na autsajdera ili u izuzetnom slučaju smanjila kvota na favorita i povećala na autsajdera. Hendikep se prikazuje i dodaje ostvarenom rezultatu prvonavedenog tima/takmičara.
· Favorit: ekipa ili takmičar koji, po mišljenju priređivača, ima veće šanse da pobijedi na meču
· Autsajder: ekipa ili takmičar koji, po mišljenju priređivača, ima manje šanse da ostvari bolji rezultat
· Zvanični izvori informisanja: 1) zvanični sajt organizatora takmičenja; 2) zvanični sajt domaćina takmičenja; 3) zvanični sajt tima domaćina; 4) zvanični sajt gostujućeg tima. “Livescore” internet sajtovi nisu zvanični i merodavni prilikom obrade podataka. Ukoliko se informacije razlikuju, za zvaničan se uzima rezultat uzet sa izvora koji je najviši u gore navedenoj hijerarhiji (prvo zvanični sajt organizatora takmičenja potom zvanični sajt domaćina takmičenja itd.)
· Zaključena igra – pod zaključenom igrom smatra se ona opklada kod koje se krajnji ishod više ne može promijeniti do kraja događaja
· Bonus račun: je račun koji ima svaki učesnik na sajtu i na koji mu se akumuliraju promo sredstva učešćem u raznim marketinškim ili promo aktivnostima priređivača
· Bonus sredstva: sredstva koja priređivač dodjeljuje kroz razne promotivne aktivnosti. Mogu se korisiti kao ulog u skladu sa pravilima promocije i ne mogu se isplatiti sa Promo računa korisnika
· Bonus kod: je kod (šifra) koji učesnik može da iskoristi kako bi ostvario pogodnosti tokom trajanja marketinških ili promotivnih aktivnosti priređivača. Korišćenje promo koda, na za to predviđenom mjestu, obavezuje učesnika da prihvata uslove korišćenja određene od strane priređivača
· Virtuelni događaj: je kompjuterski generisan događaj ili drugi neizvjesni događaj čiji ishod određuje generator slučajnih brojeva (RNG), na primer (virtuelni fudbal, virtuelno klađenje na brojeve, virtuelne trke konja i pasa i sl.)
· Samoisključenje: opcija kojom učesnik odlučuje o delimičnom ili trajnom samograničenju učestvovanja u klađenju, a na osnovu podnetog zahtjeva priređivaču
· Zatvaranje korisničkog naloga: Predstavlja pravo priređivača da isključi učesnika iz Sistema priređivača na osnovu procjene Priređivača.
· Izuzetak: Izričito propisana pravila za posebne slučajeve obrade podataka koja imaju prioritet u primeni
ostatak pročitati ovde